Αύξηση κατά 8,3% παρουσίασε η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια της Fraport τον Αύγουστο: Ξεπέρασαν τις 600 χιλιάδες οι επιβάτες στην Κέρκυρα

Στο 12,8% οι αφίξεις εξωτερικού στο Αεροδρόμιο τον Μάιο Corfupost.gr - Ειδήσεις από την Κέρκυρα 2


Corfupost.gr - Η Κέρκυρα με μια ματιά
  • Παράπονα από Σπίρτζη για τη διαχείριση των αεροδρομίων από τη γερμανική εταιρεία, που δεν κάνει τόσο καλά τη δουλειά της, όσο… η ΥΠΑ

Τα αποτελέσματα της κίνησης του Αυγούστου στα περιφερειακά αεροδρόμια δημοσιοποίησε η Fraport, όπου και καταγράφεται μια μεσοσταθμική αύξηση της τάξης του 8,3%, με το σύνολο των επιβατών που διακινήθηκαν σε αυτά να ανέρχεται σε 5,1 εκατ. περίπου.

Στην ανακοίνωση παρουσιάζονται και τα αεροδρόμια που εμφάνισαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις, και βάση της οποίας το αεροδρόμιο της Ρόδου είχε 1 εκατ. επιβάτες και αύξηση 2,4%, της Θεσσαλονίκης 781.617 επιβάτες και αύξηση 14,6% και της Κέρκυρας που υποδέχτηκε 628.681 επιβάτες και σημείωσε αύξηση 2,7% σε σχέση με τα περσινά δεδομένα.

Εντωμεταξύ βάση των στοιχείων της κίνησης κατά το α’ 6μηνο του 2017, οι επιβάτες έφθασαν τα 19,7 εκατ. όπου και κατέγραψαν άνοδο κατά 10,4%, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις να παρατηρούνται στα αεροδρόμια Μυκόνου με 19,2%, του Ακτίου με 19,1% και της Κω με 18,2%.

Στον απόηχο όμως, των καλών ειδήσεων για την αυξημένη κίνηση στα αεροδρόμια, ήρθε η «μουρμούρα» από πλευράς Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρηστού Σπίρτζη, ο οποίος μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕΜΠΕ δήλωσε ότι: «Η κοινοπραξία Fraport, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής, δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό, τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας».

Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, σχολίασε δημοσιεύματα, που αναφέρονται σε τριβές στις σχέσεις της γερμανικής εταιρείας με το ελληνικό δημόσιο, με επίμαχο ζήτημα τα έργα αναβάθμισης στους διαδρόμους απο-προσγειώσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία».

Κερδίζει το Ιόνιο απ’ το προσφυγικό Corfupost.gr - Ειδήσεις από την Κέρκυρα 2Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι: «Η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει, ενώ έχουμε προβλήματα ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη, από αυτά που βλέπαμε και υπήρχαν στο παρελθόν». Κάλεσε μάλιστα τη γερμανική εταιρεία «να καταλάβει ότι είναι μια εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων, δεν είναι μια εταιρεία που θα πει στη χώρα τι έργα να κάνει και ποια δεν θα κάνει» και «να αφήσει τις διάφορες παρατηρήσεις για το πώς και τα ποια έργα θα γίνουν, καθώς τα έργα αυτά είναι στη σύμβαση και είναι υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου, είναι συγχρημαδοτούμενα έργα και έχουν εγκριθεί και οι μελέτες και τα χρονοδιαγράμματα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους φορείς, που τα επιβλέπουν».

Ο υπουργός διευκρίνισε πως, αν υπάρχει κάποιο άλλο αίτημα από την πλευρά της εταιρείας, «υπάρχει η διαδικασία μέσα στη σύμβασή τους για επίλυση των διαφορών». «Πριν λίγους μήνες η Fraport ήταν εκείνη που παρακαλούσε να μην συνεχιστούν τα έργα και να πάνε λίγο πίσω, για να μπορέσει να λειτουργήσει τους τουριστικούς μήνες το αεροδρόμιο. Τι άλλαξε; Γιατί δεν είπε πριν λίγους μήνες να ακυρωθεί και να μη συνεχιστεί το έργο;», διερωτήθηκε και εξήγησε: «Όταν έδωσε την προσφορά της, ή όταν ήταν να γίνει η σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων, δεν έκανε καμία παρατήρηση για το έργο, όταν είχε όλα τα στοιχεία στη διάθεσή της και στα χέρια της, όταν είχε πρόσβαση στα αεροδρόμια, όταν έκανε όποια μέτρηση ήθελε, όταν μπορούσε να πάρει όποιες μελέτες ήθελε…».

Τέλος, ο κ. Σπίρτζης παρατήρησε, πως «αξίζει τον κόπο να δούμε ποιοι επηρεάζονται -να το πω ευγενικά από την κάθε φορά λειτουργία και φιλολογία της Fraport και βγαίνουν ως νομικοί και εμπορικοί αντιπρόσωποί τους». «Φαντάζομαι να το σταματήσουν, γιατί μετά θα αρχίσουμε να λέμε και τα ονόματα, ποιοι σε κάθε φάση, για κάθε αίτημα που έχει μία εταιρεία, η οποία έχει σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο, βγαίνουν και διαφημίζουν και τεκμηριώνουν τα αιτήματα συγκεκριμένων εταιρειών».

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ